Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг
|
|
Creator |
Мороз, Л. А.
Косар, Н. С. Різенко, С. А. |
|
Description |
Запропоновано класифікацію стратегічних рішень підприємств щодо встановлення цін на товари (послуги), подано рекомендації щодо використання окремих цінових стратегій. The classification of strategical enterprises decision about fixness of prices on goods (services) and recommendation about using of separate price strategies are proposed in the article.
|
|
Date |
2017-03-22T10:18:43Z
2017-03-22T10:18:43Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мороз Л. А. Цінова стратегія підприємства як засіб отримання конкурентних переваг / Л. А. Мороз, Н. С. Косар, С. А. Різенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 204–211. – Бібліографія: 6 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36823 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|