Запис Детальніше

Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства
 
Creator Куденко, Н. В.
 
Description Проаналізовано трактування терміну "маркетингова стратегія" різними авторами, виявлено недоліки окремих підходів. Запропоновано авторське визначення цього терміну, розкрито його характерні риси. Interprétation of term "marketing strategy" is analysed by différent authors, the lacks of separate approaches are exposed. Author détermination of this term is offered, the his Personal touches are exposed.
 
Date 2017-06-02T13:29:09Z
2017-06-02T13:29:09Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Дискусійні проблеми сутності і змісту маркетингової стратегії підприємства / Н. В. Куденко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 72–78. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38215
 
Language ua
 
Format application/pdf