Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Складові маркетингового управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства
 
Names Ковальова-Вуйко, З.В.
Карпенко, В.Л.
Kovalyova-Vuyko, Z.V.
Karpenko, V.L.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті проведено аналіз теоретичних підходів до визначення сутності маркетингового управління та
обґрунтовано складові маркетингового управління конкурентоспроможністю машинобудівних підприємств
Genre Стаття
Topic конкурентоспроможність
Identifier Ковальова-Вуйко, З.В. Складові маркетингового управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства [Текст] / З. В. Ковальова-Вуйко, В. Л. Карпенко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 6. т. 2. – С. 63-66