Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингових досліджень у вищих навчальних закладах
 
Names Забурмеха, Є.М.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract У статті розглядаються різні погляди на базові поняття маркетингу стосовно ринку освітніх послуг, досліджуються основні проблеми вищих навчальних закладів України, даються рекомендації щодо покращення ситуації на ринку послуг. Вивчаються вимоги та переваги абітурієнтів щодо вступу у вищі навчальні заклади та фактори, що впливають на вибір абітурієнтів.
Genre Стаття
Topic маркетингові дослідження
Identifier Забурмеха, Є.М. Організація маркетингових досліджень у вищих навчальних закладах [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 4, т. 1. – С. 192-197.