Запис Детальніше

Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат
 
Creator Щур, О. М.
Копець, Г. Р.
 
Description Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності маркетингових витрат. Аналізуються відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на здійснення маркетингових заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice of marketing.
 
Date 2017-08-11T09:09:54Z
2017-08-11T09:09:54Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Щур О. М. Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат / О. М. Щур, Г. Р. Копець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 333–337. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38686
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»