Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат
|
|
Creator |
Щур, О. М.
Копець, Г. Р. |
|
Description |
Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності маркетингових витрат. Аналізуються відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на здійснення маркетингових заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice of marketing.
|
|
Date |
2017-08-11T09:09:54Z
2017-08-11T09:09:54Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Щур О. М. Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат / О. М. Щур, Г. Р. Копець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 333–337. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38686 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|