Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Фрейм як спосіб візуалізації навчальної інформації
 
Names Андрощук, І.В.
Androchtyk, I.V.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract В статті розкрито зміст поняття «фрейм», ознаки та будову фрейма, а також обґрунтовано доцільність використання фреймів для представлення навчальної інформації студентам на прикладі дисципліни «Педагогічна майстерність».
Genre Стаття
Topic фрейм
Identifier Андрощук І. В. Фрейм як спосіб візуалізації навчальної інформації / І. В. Андрощук // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич, 2011. – № 6. – С. 78-83.