Запис Детальніше

Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах
 
Creator Сала Ю., Ю.
Венцовська, Є.
 
Description Досліджуються напрямки розвитку функцій маркетингу та його організаційні структури на польських підприємствах. The ways of developing the marketing functions are investigates. The main kinds of organizational structure of marketing on the Polish enterprises are analyzed.
 
Date 2017-09-06T13:09:34Z
2017-09-06T13:09:34Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Сала Ю. Розвиток організаційних структур маркетингу в польських підприємствах / Ю. Сала, Є. Венцовська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 371–379. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39032
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»