Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
Names |
Андрощук, І.В.
Androshchuk, I.V. |
Date Issued | 2017 (iso8601) |
Abstract | В статті розглянуто основні підходи до визначення сутності поняття «інформаційно-комунікаційні техноло- гії», акцентовано увагу на важливості їх використання в процесі підготовки майбутніх вчителів трудового на- вчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності. Розглянуто можливості використання модульного обʼєктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle Mobile в процесі формування готовності до педагогічної взаємодії у майбутніх вчителів трудового навчання. Визначено та розкрито значення основних елементів модульного обʼєктно-орієнтованого динамічного навчального середовища Moodle Mobile, що сприяють залученню до взаємодії учасників освітнього процесу. Відмічено особливу роль таких його ком- понентів, як форум, чат, обмін повідомленнями. Розкрито значення електронного посібника як засобу підготов- ки майбутніх вчителів до взаємодії. На прикладі електронного посібника з дисципліни «Методика трудового навчання» висвітлено напрями співпраці студентів та викладача, напрями залучення до продуктивної взаємо- дії. Зазначено, що використання веб-квестів також сприяє налагодженню педагогічної взаємодії. На прикладі веб-квесту з методики трудового навчання розкрито способи його використання під час підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії. Зазначено, що, залучаючись до взаємодії засобами інформаційно-комунікаційних технологій, студенти в умовах вищого навчального закладу набувають власного досвіду педагогічної взаємодії, який буде перенесено ними на майбутню професійну діяльність. |
Genre | Стаття |
Topic | вчитель трудового навчання та технологій |
Identifier | Андрощук І. В. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії засобами інформаційно-комунікаційних технологій / І. В. Андрощук // Професійна освіта: проблеми і перспективи : зб. наук. пр. / Ін-т проф.-техн. освіти Нац. акад. пед. наук України. – Київ, 2017. – Вип. 12. – С. 130-133. |