Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України
|
|
Creator |
Корецький, М. Х.
|
|
Description |
Наведено разробки автора щодо комплексу формування ефективного овоче- продуктового підкомплексу. Це зумовлюється необхідністю раціонального поєднання сфер виробництва, переробки, зберігання і збуту овочів, розвитку агробізнесу та створення відповідної інфраструктури ринку овочевої продукції в системі національного ринку продовольства. In this article the elaboration’s of farming of the efficient vegetable-food under- cornplex are performed. It is conditioned by the necessity to unite rationally spheres of the production, processing, storage and sale of vegetable, to develop agricultural business and to create the corresponding infrastructure of a vegetable production market in the system of national provision market.
|
|
Date |
2017-03-22T10:12:45Z
2017-03-22T10:12:45Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Корецький М. Х. Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України / М. Х. Корецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 166–171. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36815 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|