Запис Детальніше

Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України
 
Creator Корецький, М. Х.
 
Description Наведено разробки автора щодо комплексу формування ефективного овоче- продуктового підкомплексу. Це зумовлюється необхідністю раціонального поєднання сфер виробництва, переробки, зберігання і збуту овочів, розвитку агробізнесу та створення відповідної інфраструктури ринку овочевої продукції в системі національного ринку продовольства. In this article the elaboration’s of farming of the efficient vegetable-food under- cornplex are performed. It is conditioned by the necessity to unite rationally spheres of the production, processing, storage and sale of vegetable, to develop agricultural business and to create the corresponding infrastructure of a vegetable production market in the system of national provision market.
 
Date 2017-03-22T10:12:45Z
2017-03-22T10:12:45Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Корецький М. Х. Особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України / М. Х. Корецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 166–171. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36815
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»