Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування корпоративної культури як елемента брендингу
 
Names Васильківський, Д.М.
Яремчук, Т. В.
Vasylkivskyi, D.M.
Yaremchuk, T.V.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті розглядається важливість розвитку корпоративної культури підприємства, її вплив на
імідж компанії. Висвітлено цілі побудови іміджу компанії. Охарактеризовано рівні корпоративної куль-
тури. Як приклади елементів базового рівня корпоративної культури наведено місії та принципи деяких
компаній. Розглянуто такі важливі складові корпоративної культури, як мотиваційна політика та вико-
ристання матричного аналізу особистих характеристик у бізнес процесі. Доведено, що за умов добре роз-
винутої корпоративної культури компанія отримує гарну репутацію не лише на ринку праці, а й просування
свого бренду.
Genre Стаття
Topic корпоративна культура
Identifier Васильківський, Д.М. Формування корпоративної культури як елемента брендингу [Текст] / Д. М. Васильківський, Т. В. Яремчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 4. – С. 201-204.