Застосування формальних граматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування формальних граматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами
|
|
Creator |
Пасічник, В. В.
Шестакевич, Т. В. |
|
Subject |
інклюзивна освіта
інформаційно-технологічний супровід набуття освіти особа з особливими потребами контекстно-залежна граматика inclusive education IT support education for persons with special needs context-sensitive grammar |
|
Description |
У статті досліджено освітні процеси інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Розроблено методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу набуття освіти особами з особливими потребами. Запропоновано модель інформаційно-технологічного супроводу набуття освіти особою з особливими потребами. The article deals with inclusive educational processes for persons with special needs. The methodological basis for the formation of IT-support of inclusive education for persons with special needs was suggested. The IT-support model of education of persons with special needs was proposed.
|
|
Date |
2017-06-01T09:51:58Z
2017-06-01T09:51:58Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пасічник В. В. Застосування формальних граматик у моделюванні інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 6-ої Науково-практичної конференції, 18–20 листопада 2014 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 100–106. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38135 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|