Запис Детальніше

Наукова е-конференція як інструмент розвитку професійних і особистісних компетентностей студентів університету

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Наукова е-конференція як інструмент розвитку професійних і особистісних компетентностей студентів університету
 
Creator Глазунова, Олена
Кузьмінська, Олена
Волошина, Тетяна
 
Contributor Національний університет біоресурсів і природокористування України
 
Subject е-конференція
професійні навички
особистісні навички
e-conference
hard skills
soft skills
378
303.8 (004)
 
Description В статті розглянуто компетентнісний підхід до формування та розвитку професійних і особистісних компетентностей студентів університету засобами наукових е-конференцій. Встановлено відповідність сформованих компетентностей стандарту ISTE2016 для студентів. Проаналізовано етапи виконання компетентнісного завдання з підготовки е-публікації та виступу учасника конференції. Запропоновано індикатори розвитку відповідних професійних і особистісних компетентностей студентів на різних етапах виконання завдання. Обґрунтовано ефективність застосування наукових е-конференцій, як інструменту розвитку професійних і особистісних компетентностей студентів.
The article deals with the competence approach to the formation and development of professional and personal competencies of university students by means of scientific e-conferences. Established compliance of the developed competencies of the standard ISTE2016 for students. The stages of fulfillment of the competence task for preparation of e-publication and speeches of the participant of the conference are analyzed. The indicators of development of the corresponding professional and personal competencies of students at different stages of the task are suggested. The efficiency of application of scientific e-conferences as an instrument of development of professional and personal competencies of students is substantiated.
 
Date 2018-03-13T14:56:31Z
2018-03-13T14:56:31Z
2017-11-21
2017-11-21
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Глазунова О. Наукова е-конференція як інструмент розвитку професійних і особистісних компетентностей студентів університету / Олена Глазунова, Олена Кузьмінська, Тетяна Волошина // Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 21–23 листопада 2017 року. — Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. — С. 61–66.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39729
Hlazunova O. Naukova e-konferentsiia yak instrument rozvytku profesiinykh i osobystisnykh kompetentnostei studentiv universytetu, Olena Hlazunova, Olena Kuzminska, Tetiana Voloshyna, Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 9-oi Naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 21–23 listopada 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka, 2017. — pp. 61–66.
 
Language uk
 
Relation Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі : матеріали 9-ої Науково-практичної конференції, Львів, 2017
http://www.voced.edu.au/content/ngv%3A9408
http://www.unideusto.org/tuning
http://journals.uran.ua/tarp/article/viewFile/108802/104741
http://www.iste.org/standards/standards/for-students
1. DeSeCo. Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations (DESECO). Strategy Paper on Key Competencies. An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Research Program – OECD (Draft), 2002. [Електронний ресурс]. Доступно:http://www.voced.edu.au/content/ngv%3A9408. Дата звернення: Листопад 12, 2014.
2. Tuning, Educational Structures in Europe [Електронний ресурс] // Learning outcomes. Competences. Methodology, 2001–2009. Доступно: www. http://www.unideusto.org/tuning. Дата звернення: Листопад 12, 2014.
3. Кузьмін О. Є., Жук Л. В. “Дослідження наукової діяльності у вищих навчальних закладах: планування, організування, контролювання, регулювання”. [Електронний ресурс]. Доступно: http://journals.uran.ua/tarp/article/viewFile/108802/104741. Дата звернення: Листопад 12, 2014.
4. ISTE standards for students. [Електронний ресурс]. Доступно: http://www.iste.org/standards/standards/for-students. Дата звернення: Листопад 12, 2014.
1. DeSeCo. Definition and Selection of Competencies. Theoretical and Conceptual Foundations (DESECO). Strategy Paper on Key Competencies. An Overarching Frame of Reference for an Assessment and Research Program – OECD (Draft), 2002. [Electronic resource]. Dostupno:http://www.voced.edu.au/content/ngv%3A9408. Date of appeal: Listopad 12, 2014.
2. Tuning, Educational Structures in Europe [Electronic resource], Learning outcomes. Competences. Methodology, 2001–2009. Dostupno: www. http://www.unideusto.org/tuning. Date of appeal: Listopad 12, 2014.
3. Kuzmin O. Ye., Zhuk L. V. "Doslidzhennia naukovoi diialnosti u vyshchykh navchalnykh zakladakh: planuvannia, orhanizuvannia, kontroliuvannia, rehuliuvannia". [Electronic resource]. Dostupno: http://journals.uran.ua/tarp/article/viewFile/108802/104741. Date of appeal: Lystopad 12, 2014.
4. ISTE standards for students. [Electronic resource]. Dostupno: http://www.iste.org/standards/standards/for-students. Date of appeal: Listopad 12, 2014.
 
Rights © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© Олена Глазунова, Олена Кузьмінська, Тетяна Волошина, 2017
 
Format 61-66
6
application/pdf
image/png
 
Coverage 21–23 листопада 2017 року
Львів
 
Publisher Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Vydavnytstvo Naukovoho tovarystva im. Shevchenka