Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Кластеризація як сучасний напрям розвитку торговельного підприємництва в Україні
 
Names Гончар, О.І.
Подолян, І.О.
Gonchar, O.
Podoljn, I.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Узагальнено передумови та методологічні аспекти щодо визначення сутності кластерів і використання кластерного
підходу до розвитку галузей народного господарства в сучасних умовах. Обґрунтовано, що процес створення кластерів
висуває підвищені вимоги до діяльності традиційних «торговців» та може передбачати виділення торговельних кластерів.
Акцентовано, що торговельні кластери можуть мати різні форми залежно від своєї глибини та складності. Виокремлено
передумови успішності функціонування кластерів: інформація – створення інформаційної бази для доступу до ринків збуту
та постачальників; інновація – впровадження нових технологій для створення переваги в конкурентній боротьбі; інтеграція
– розвиток стійких взаємозв’язків та поглибленої взаємодії між партнерами. Зроблено висновок, що реалізація кластерного
підходу організації підприємництва є не лише необхідною умовою, а і важливою стратегічною перспективою досягнення
високого рівня конкурентоспроможності як підприємницьких структур, так і економіки України.
Genre Стаття
Topic кластер
Identifier Гончар, О. І. Кластеризація як сучасний напрям розвитку торговельного підприємництва в Україні [Текст] / О. І. Гончар, І. О. Подолян // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 6, т. 2. – С. 257-261.