Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови
 
Names Пасічник, Олександр
Pasichnyk, Oleksandr
Date Issued 2012-12 (iso8601)
Abstract У статті розкривається проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидактичного чинника забезпечення ефективності запам’ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної наукової літератури автор виокремлює критерії вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті шкільної навчальної літератури, відповідно до яких розглядає зміст сучасних вітчизняних підручників з англійської мови.
Genre Стаття
Topic гендерні стереотипи
Identifier Пасічник О. С. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. С. Пасічник // Рідна школа. – 2012. – № 12. – С. 21–27.