Запис Детальніше

Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами
 
Creator Окландер, М. А.
 
Description Розглядаються теоретичні засади комплексу просування регіонального маркетингу. Пропонуються показникі ефективності комплексу просування. It observes theoretical basis of promotion mix régional marketing. Propose index’s effective promotion mix.
 
Date 2017-03-22T10:41:40Z
2017-03-22T10:41:40Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Окландер М. А. Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами / М. А. Окландер // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 315–319. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36843
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»