Запис Детальніше

Оцінка конкурентоспроможності нової продукції з урахуванням споживчих переваг

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка конкурентоспроможності нової продукції з урахуванням споживчих переваг
 
Creator Ткачова, Н. М.
Гончарова, Т. А.
 
Description Розглянуто принцип раціональності поведінки ринкових суб’єктів: виробника і споживача, та його застосування для оцінки конкурентоспроможності нової продукції та визначення стратегії маркетингу.
There is considered principle of rationality of market subjects behavior and its application under the estimation of new product competitiveness and its marketing strategy in the article.
 
Date 2017-08-11T08:30:04Z
2017-08-11T08:30:04Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Ткачова Н. М. Оцінка конкурентоспроможності нової продукції з урахуванням споживчих переваг / Н. М. Ткачова, Т. А. Гончарова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 132–137. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38650
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»