Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування стратегії діяльності торговельного підприємства
 
Names Забурмеха, Є.М.
Zaburmekha, E.M.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract В статті розглянуті основні етапи стратегічного управління торговельним підприємством. Визначено комплекс
основних стратегічних підходів та засобів, спрямованих на забезпечення ефективного розвитку підприємств, виходячи із
внутрішніх можливостей та зростаючої конкуренції.
Genre Стаття
Topic торговельне підприємство
Identifier Забурмеха, Є.М. Особливості формування стратегії діяльності торговельного підприємства [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 125-128.