Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання ефективності маркетингових рішень
 
Names Григорук, П.М.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract В статті розглядаються питання, пов’язані з визначенням характеристик ефективності маркетингових рішень. Наведено сутність та основну цільову спрямованість маркетингового рішення, описано апріорний та апостеріорний підходи у визначенні оцінок ефективності, та характеристики, що відображають зміст таких оцінок.
Genre Стаття
Topic маркетингове рішення
Identifier Григорук П. М. Оцінювання ефективності маркетингових рішень / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – № 2, т. 3. – С. 158-161.