Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Використання частин мови у німецькомовних рекламних текстах
 
Names Король, Світлана Володимирівна
Korol, S.V.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті проаналізовано використання окремих частин мови у німецькомовних рекламних текстах. Встановлено, що серед усіх частин мови найуживанішими у текстах такого типу є перед усім іменники, дієслова, прикметники та займенники. Задля реалізації основної рекламної функції такої як переконання, заохочення до придбання товарів використовуються певні граматичні категорії вищезгаданих частин мови в залежності від цілі висловлювання.
Genre Стаття
Topic частини мови у німецькій мові
Identifier Король С. В. Використання частин мови у німецькомовних рекламних текстах / С. В. Король // Актуальні проблеми філології та перекладознавства : зб. наук. пр. – Хмельницький : ХНУ, 2017. – Вип. 12. – С. 123-127.