Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні засади побудови інтегрального показника
 
Names Григорук, П.М.
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract В статті представлено методологічний підхід до розв’язання завдань моделювання багатоетапних процесів прийняття маркетингових рішень. В рамках підходу побудовано моделі оцінювання апостеріорної ефективності маркетингових рішень за умови наявності керуючих впливів.
Genre Стаття
Topic маркетингові рішення
Identifier Григорук П. М. Методологічні засади побудови інтегрального показника / П. М. Григорук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – № 2, т. 2. – С. 81-85.