Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием
|
|
Creator |
Филиппова, С. В.
Ковтуненко, К. В. |
|
Description |
Розглядаються різні підходи до активізації й удосконалювання керування підприємством. Пропонується використання маркетингу як інструмента активізації функціонування організаційних структур керування. Various approaches to activization and perfection of operation of business are considered. Use of marketing is offered as the tool of activization of functioning of organizational structures of management.
|
|
Date |
2017-09-06T13:11:39Z
2017-09-06T13:11:39Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Филиппова С. В. Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием / С. В. Филиппова, К. В. Ковтуненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 405–410. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39038 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|