Запис Детальніше

Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием
 
Creator Филиппова, С. В.
Ковтуненко, К. В.
 
Description Розглядаються різні підходи до активізації й удосконалювання керування підприємством. Пропонується використання маркетингу як інструмента активізації функціонування організаційних структур керування. Various approaches to activization and perfection of operation of business are considered. Use of marketing is offered as the tool of activization of functioning of organizational structures of management.
 
Date 2017-09-06T13:11:39Z
2017-09-06T13:11:39Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Филиппова С. В. Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием / С. В. Филиппова, К. В. Ковтуненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 405–410. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39038
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»