Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій
|
|
Creator |
Слободянюк, Іванна
Химиця, Наталія |
|
Subject |
маркетинг
цільова аудиторія комунікації бренд заходи |
|
Description |
Considered expediency of ASUS participation in events: for example, the annual biker festival "Tarasova Gora" and feshion event «Ukrainian Fashion Week». Efficiency of these events to promote the brand new products are analyzed. |
|
Date |
2017-06-27T12:27:04Z
2017-06-27T12:27:04Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Слободянюк І. Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 141–142. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38350 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|