Запис Детальніше

Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій
 
Creator Слободянюк, Іванна
Химиця, Наталія
 
Subject маркетинг
цільова аудиторія
комунікації
бренд
заходи
 
Description Considered expediency of ASUS participation in
events: for example, the annual biker festival
"Tarasova Gora" and feshion event «Ukrainian
Fashion Week». Efficiency of these events to promote
the brand new products are analyzed.
 
Date 2017-06-27T12:27:04Z
2017-06-27T12:27:04Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Слободянюк І. Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 141–142. – Бібліографія: 1 назва.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38350
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки