Запис Детальніше

Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві
 
Creator Держак, Н. А.
Андрєєв, А. В.
 
Description Розглянуто питання формування і обґрунтування бюджетів на маркетингові комунікаційні заходи, що здійснюються підприємством на різних цільових ринках, а також прогнозування прибутків від продажу. The forming questions in article are examined and budgets basing on marketing communicational arrangements, effectuated by enterprise on different markets of special purpose, and besides prognostication of incomes from sales.
 
Date 2017-03-22T10:10:40Z
2017-03-22T10:10:40Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Держак H. A. Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві / Н. А. Держак, А. В. Андрєєв // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 156–160. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36813
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»