Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві
|
|
Creator |
Держак, Н. А.
Андрєєв, А. В. |
|
Description |
Розглянуто питання формування і обґрунтування бюджетів на маркетингові комунікаційні заходи, що здійснюються підприємством на різних цільових ринках, а також прогнозування прибутків від продажу. The forming questions in article are examined and budgets basing on marketing communicational arrangements, effectuated by enterprise on different markets of special purpose, and besides prognostication of incomes from sales.
|
|
Date |
2017-03-22T10:10:40Z
2017-03-22T10:10:40Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Держак H. A. Обґрунтування планів маркетингових комунікацій на підприємстві / Н. А. Держак, А. В. Андрєєв // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 156–160. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36813 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|