Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Страхова діяльність як об'єкт дослідження маркетингу
 
Names Забурмеха, Є.М.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В статті розглянуті різні аспекти поняття «страхування», надане власне визначення страхової діяльності з позиції
маркетингу. Наведено трактування понять «страхова послуга» та «страховий продукт», зазначена важливість правильності
використання цих понять у діяльності страховиків.
Genre Стаття
Topic страхування
Identifier Забурмеха, Є.М. Страхова діяльність як об'єкт дослідження маркетингу [Текст] / Є. М. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 4. – С. 173-177.