Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування соціального медіа-маркетингу в просуванні туристичного продукту
 
Names Григор‘єва, Л.В.
Hryhorieva, L.
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Статтю присвячено узагальненню відмінностей в застосуванні соціального медіа-маркетингу у практичній
діяльності маркетологів. Розглянуто особливості соціального медіа-маркетингу порівняно з традиційними маркетинговими
інструментами, з’ясовано його переваги та недоліки. Досліджується процес рекламування туристичного підприємства та
основні проблеми, пов’язані з просуванням туристичного продукту в умовах сучасного ринку послуг індустрії туризму.
Звернено увагу на помилки при прийнятті управлінських рішень щодо застосування соціального медіа маркетингу.
Genre Стаття
Topic соціальний медіа-маркетинг
Identifier Григор'єва, Л.В. Застосування соціального медіа-маркетингу в просуванні туристичного продукту [Текст] / Л. В. Григор'єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – №1. – С. 166-170.