Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства
|
|
Creator |
Герасимчук, В. Г.
|
|
Description |
Досліджено еволюцію теорії і практики маркетингу в Україні, світі, модель "4Р". Проаналізовано функції маркетингу на різних стадіях суспільного виробництва, на підприємствах різної організаційно-правової орієнтації, а також місце маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Запропоновано структуру нового підручника "Маркетинг". The Evolution of Theory and Practice of Management in Ukraine and worldwide were investigated. The model "4P" is described. Functions of Marketing at different Stages of Production process, at organizations of different legal and organizational orientation were analyzed. The Place of Marketing in management system at industrial Enterprises is defined. The Structure of a new textbook "Marketing".
|
|
Date |
2017-03-22T09:57:16Z
2017-03-22T09:57:16Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 27–32. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36790 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|