Запис Детальніше

Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства
 
Creator Герасимчук, В. Г.
 
Description Досліджено еволюцію теорії і практики маркетингу в Україні, світі, модель "4Р". Проаналізовано функції маркетингу на різних стадіях суспільного виробництва, на підприємствах різної організаційно-правової орієнтації, а також місце маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Запропоновано структуру нового підручника "Маркетинг". The Evolution of Theory and Practice of Management in Ukraine and worldwide were investigated. The model "4P" is described. Functions of Marketing at different Stages of Production process, at organizations of different legal and organizational orientation were analyzed. The Place of Marketing in management system at industrial Enterprises is defined. The Structure of a new textbook "Marketing".
 
Date 2017-03-22T09:57:16Z
2017-03-22T09:57:16Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 27–32. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36790
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»