Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг соціальних процесів як інноваційний напрямок розвитку торговельних підприємств
 
Names Тельнов, А.С.
Telnov, A. S.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract У статті обґрунтовано роль торгівлі як головної ланки у системі споживчого ринку товарів та послуг.
Запропоновано технологію маркетингу соціальних процесів як інноваційний напрямок розвитку торговельних
підприємств. Уточнено зміст поняття маркетингу соціальних процесів на торговельних підприємствах.
Розроблено алгоритм маркетингу соціальних процесів, який дозволить удосконалити процес управління на
торговельних підприємствах.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Тельнов, А.С. Маркетинг соціальних процесів як інноваційний напрямок розвитку торговельних підприємств [Текст] / А. С. Тельнов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 4, т. 3. – С. 180-184.