Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Модельний базис організаційно-економічного механізму управління процесом прийняття маркетингових рішень
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract В статье рассмотрены подходы к определению категории «механизм управления». Представлена структура модельного базиса
организационно-экономического механизма управления процессом принятия маркетинговых решений. Описано содержание составляющих каждого типа моделей.
Genre Стаття
Topic прийняття маркетингових рішень
Identifier Григорук П. М. Модельний базис організаційно-економічного механізму управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. М. Григорук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки : зб. наук. пр. – Херсон, 2013. – Вип. 2. – С. 53-58.