Запис Детальніше

Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства
 
Creator Гордієнко, Л. Ю.
 
Description Розглянуто проблему перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства на основі побудови системи раннього попередження. The problem of transformation of marketing processes in conditions of transformation of the enterprise is considered on the basis by construction of the early warning and control system.
 
Date 2017-08-11T09:12:27Z
2017-08-11T09:12:27Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Гордієнко Л. Ю. Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 368–374. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38692
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»