Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства
|
|
Creator |
Гордієнко, Л. Ю.
|
|
Description |
Розглянуто проблему перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства на основі побудови системи раннього попередження. The problem of transformation of marketing processes in conditions of transformation of the enterprise is considered on the basis by construction of the early warning and control system.
|
|
Date |
2017-08-11T09:12:27Z
2017-08-11T09:12:27Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гордієнко Л. Ю. Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 368–374. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38692 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|