Запис Детальніше

Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия
 
Creator Мощенская, Е. В.
 
Description Розглянуто дві найважливіші та неподільно пов’язані фази відтворення: комерційно-збутова діяльність підприємства, яка не має змісту без процесу виробництва і передбачає безперебійний характер реалізації товарів, купівлю предметів та засобів праці, інформацію щодо переваг споживачів і динаміці платоспроможного попиту, а також комунікаційні аспекти діяльності підприємства. Trade producing and calculating are two very important and inherently connected production phases. Commercial activities is senseless without the very process of production that presupposes constant character of goods realization, purchases in the sphere of labour subjects and means curriculum, information about сonsumers preferences and payable account dynamics.
 
Date 2017-09-06T12:33:45Z
2017-09-06T12:33:45Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Мощенская Е. В. Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия / Е. В. Мощенская // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 319–324. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39023
 
Language ru
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»