Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в системі управління якістю продукції
 
Names Тельнов, А.С.
Решміділова, С.Л.
Довгань, Ю.В.
Tel'nov, A.S.
Reshmidilova, S.L.
Dovgan', Y.V.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract Обґрунтовано роль маркетингових досліджень та їх значення в системі управління якістю продукції. Розглянуто
сучасні методики проведення маркетингових досліджень в управлінні якістю продукції. Аргументовано необхідність
стандартизації маркетингових досліджень та проаналізовані міжнародні стандарти, які використовуються в управлінні
якістю.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Тельнов, А.С. Маркетингові дослідження в системі управління якістю продукції [Текст] / А. С. Тельнов, С. Л. Решмеділова, Ю. В. Довгань // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – № 5, т. 1. – С. 181-184.