Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки
 
Names Головчук, Ю.О.
Holovchuk, I.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Систематизовано напрями впливу інформатизації на стан і тенденції розвитку макросередовища економічної
діяльності. Проаналізовано еволюцію наукових поглядів на пріоритетність джерел формування конкурентних переваг.
Зазначено, що з переходом індустріальної економіки до інформаційної вирішального значення у формуванні підприємством
конкурентних переваг набуває маркетингова складова, яка забезпечує менеджмент комплексом знань про тенденції
розвитку споживчих потреб і способів створення споживчої цінності. Зроблено висновок, що і розвиток інноваційного
потенціалу підприємства повинен опиратися на маркетингове інформаційне забезпечення відповідних управлінських рішень.
Genre Стаття
Topic інформаційна економіка
Identifier Головчук Ю. О. Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки / Ю. О. Головчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – С. 69-73.