Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування інноваційних підходів до інтернет-маркетингу на вітчизняному ринку
 
Names Гвоздецька, І.В.
Дисик, О.О.
Сітарчук, О.В.
Gvozdetska, I.
Disik, O.
Sitarchuk, O.
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена дослідженню інноваційних маркетингових підходів та визначенню особливості їх застосування
на вітчизняному ринку. Діяльність будь-якого підприємства значною мірою визначається зовнішніми умовами, у першу чергу,
потребами споживачів, діяльністю конкурентів і ділових партнерів. Альтернативою традиційному маркетингу виступає
нетрадиційний, заснований на інноваційних принципах і підходах, тобто інноваційний. Маркетинг інновацій можна
визначити як діяльність, спрямовану на пошук нових сфер і способів використання потенціалу підприємства, розроблення на
цій основі нових товарів та технологій і їх просування на ринку з метою задоволення потреб і запитів споживачів більш
ефективним, ніж конкуренти, способом, отримання завдяки цьому прибутку та забезпечення умов тривалого виживання й
розвитку на ринку. Маркетинг інновацій слід розглядати як концепцію ринкової діяльності підприємства (філософію бізнесу),
коли зміни розглядаються як джерело доходу; аналітичний процес, що передбачає виявлення ринкових можливостей
інноваційного розвитку; засіб активного впливу на споживачів та цільовий ринок у цілому, що пов’язаний з виведенням та
просуванням інновації на ринок; функцію інноваційного менеджменту, спрямовану на виявлення можливих напрямків
інноваційної діяльності, їх матеріалізацію й комерціалізацію. Еволюція інноваційної теорії маркетингу пов’язана насамперед з
появою нових видів маркетингу, що формують нестандартні (нетрадиційні) підходи до діяльності підприємства на ринку.
Genre Стаття
Topic інновації
Identifier Гвоздецька І. В. Особливості застосування інноваційних підходів до інтернет-маркетингу на вітчизняному ринку / І. В. Гвоздецька, О. О. Дисик, О. В. Сітарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 3, т. 1. – C. 60-64.