Запис Детальніше

Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
 
Creator Тєлєтов, О. С.
 
Description Описано загальні підходи до оцінки ефективності систем маркетингу промислового підприємства. Залежно від видів розроблюваної продукції пріоритетними показниками оцінки ефективності можуть бути складові комплексу маркетингу: товар, ціна, розподілення та просування продукції. The general approaches to a rating efficacy of marketing systems in industrial manufacture are described in article. Depending on kinds of made production priority index of a rating efficacy can be a marketing complex compounds: the product, price, position and promotion.
 
Date 2017-08-11T09:41:00Z
2017-08-11T09:41:00Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов О. С. Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / О. С. Тєлєтов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 506–510. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38715
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»