Запис Детальніше

Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування
 
Creator Морозов, В. О.
Мамчин, М. М.
Лянце, Е. В.
 
Description Розглядаються принципи моделювання процесу розробки нового товару з точки зору закономірностей маркетингу з використанням теорії сіткового планування проектних задач та їх реалізації. Наводиться загальний граф сіткового планування створення нового товару та виведення його на ринок. The principles of model operation of the process of new goods development from the point of view of legitimacies of marketing with the use of the theory of network planning of design problems and their implementation are considered. The blanket graph of network planning of development of the new goods and setting it on the market is given.
 
Date 2017-06-02T13:38:47Z
2017-06-02T13:38:47Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Морозов В. О. Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування / В. О. Морозов, М. М. Мамчин, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 203–207. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38236
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»