Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів
 
Names Андрощук, І.П.
Androchtyk, I.P.
Date Issued 2016 (iso8601)
Abstract У статті розглянемо сутність поняття «організаційно-
педагогічні умови» та визначено зміст поняття «організаційно-педагогічні
умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації
позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Відмічено, що до
організаційно-педагогічних умов, які підвищують ефективність підготовки
майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-
технічної діяльності учнів доцільно віднести: здійснення підготовки
майбутніх вчителів до позаурочної художньо-технічної діяльності як
цілісної системи; оновлення змісту підготовки майбутніх учителів
технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності
учнів, як складової системи; використання проектної технології як основи здійснення позаурочної художньо-технічної діяльності учнів та творчого
зростання майбутнього вчителя; оволодіння майбутніми вчителями
технологій особистісно орієнтовними технологіями організації
позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. Зосереджено увагу на
тому, що підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів
технологій залежить від цілісності цієї підготовки та взаємозв’язку між її
компонентами.
Genre Стаття
Topic організаційно-педагогічні умови
Identifier Андрощук І. П. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів / І. П. Андрощук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. - Вип. 54. – С. 10-14.