Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Фактори формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств
 
Names Каткова, Т.І.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Визначено основні фактори та ключові чинники формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних
підприємств. Обґрунтовані переваги і недоліки виробів та системи управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних
машинобудівних підприємств. Запропоновані можливі корпоративні стратегії вітчизняних машинобудівних підприємств.
Genre Стаття
Topic управління зовнішньоекономічною діяльністю
Identifier Каткова, Т.І. Фактори формування ефективної маркетингової стратегії машинобудівних підприємств [Текст] / Т. І. Каткова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 6, т. 3. – С. 203-206.