Запис Детальніше

Змінашвидкості руху пішохідних потоків у зоні регульованих перехресть

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Змінашвидкості руху пішохідних потоків у зоні регульованих перехресть
Change of speed of the pedestrian flows in the area of regulated intersections
 
Creator Ланець, О. С.
Грицунь, О. М.
Lanets, O.
Hrytsun, O.
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
 
Subject пішохідний потік
швидкість руху пішохода
щільність пішохідного потоку
регульований пішохідний перехід
геометричні параметри пішохідного переходу
pedestrian flow
speed of pedestrian
density of pedestrian flow
regulated pedestrian crossing
geometric parameters of pedestrian crossing
656.13
 
Description Наведено результати дослідження зміни середньої швидкості руху пішохода залежно від ширини пішохідного переходу на регульованих перехрестях в умовах конфліктуючого потоку. Розроблено математичні моделі для визначення тривалості перетину пішоходами переходу залежно від щільності пішохідного потоку та ширини проїзної частини. Запропоновано оптимальні параметри пішохідного переходу.
There are shown results of research of changing the average speed of the pedestrian depending on the width of pedestrian crossing on regulated intersections in terms of conflicting flow. Mathematical models are developed to determine the duration of transition of pedestrian crossing by pedestrians depending on density of pedestrian flow and width of roadway. Optimal parameters of pedestrian crossing are proposed.
 
Date 2018-03-13T14:24:13Z
2018-03-13T14:24:13Z
2017-03-28
2017-03-28
 
Type Article
 
Identifier Ланець О. С. Змінашвидкості руху пішохідних потоків у зоні регульованих перехресть / О. С. Ланець, О. М. Грицунь // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 139–142.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/39693
Lanets O. Change of speed of the pedestrian flows in the area of regulated intersections / O. Lanets, O. Hrytsun, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 139–142.
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів (866), 2017
1. Traffic Signal Timing Manual / P. Koonce [and others] – McLean: US Department of Transportation, 2008. – 264 p.
2. Курганов В. М. Психология управления. Автотранспортная психология: учеб. пособие “Приор-издат” / В. М. Курганов, А. Ф. Шикун – М.: Высш. школа, 2004. – 144 с.
3. Буга П. Г. Организация пешеходного движения в городах: учеб. Пособие для вузов / П. Г. Буга, Ю. Д. Шелков. – М.: Высш. школа, 1980. – 232 с.
4. Клинковштейн Г. И. Организация дорожного движения: учеб. для вузов.– 5-е изд., перераб. и доп. / Г. И. Клинковштейн., М. Б. Афанасьев. – М.: Транспорт, 2001. – 247 с.
5. Alhajyaseen M., Nakamura H., Catbagan J. A Proposed Methodology for Modeling Pedestrian Crossing Time at Signalized Crosswalks Considering Bi-directional Flow, Proceedings of Infrastructure Planning, 38 (2008), Japan Society of Civil Engineers, Wakayama.
6. Бадалян А. М. Компьютерное моделирование конфликтных ситуаций для оценки уровня безопасности движения на двухполосных автомобильных дорогах / А. М. Бадалян, В. М. Ерёмин. – М.: ИКФ “Каталог”, 2007. – 240 с.
1. Traffic Signal Timing Manual, P. Koonce [and others] – McLean: US Department of Transportation, 2008, 264 p.
2. Kurhanov V. M. Psikholohiia upravleniia. Avtotransportnaia psikholohiia: ucheb. posobie "Prior-izdat", V. M. Kurhanov, A. F. Shikun – M., Vyssh. shkola, 2004, 144 p.
3. Buha P. H. Orhanizatsiia peshekhodnoho dvizheniia v horodakh: ucheb. Posobie dlia vuzov, P. H. Buha, Iu. D. Shelkov, M., Vyssh. shkola, 1980, 232 p.
4. Klinkovshtein H. I. Orhanizatsiia dorozhnoho dvizheniia: ucheb. dlia vuzov, 5-e izd., pererab. i dop., H. I. Klinkovshtein., M. B. Afanasev, M., Transport, 2001, 247 p.
5. Alhajyaseen M., Nakamura H., Catbagan J. A Proposed Methodology for Modeling Pedestrian Crossing Time at Signalized Crosswalks Considering Bi-directional Flow, Proceedings of Infrastructure Planning, 38 (2008), Japan Society of Civil Engineers, Wakayama.
6. Badalian A. M. Kompiuternoe modelirovanie konfliktnykh situatsii dlia otsenki urovnia bezopasnosti dvizheniia na dvukhpolosnykh avtomobilnykh dorohakh, A. M. Badalian, V. M. Eremin, M., IKF "Kataloh", 2007, 240 p.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Ланець О. С., Грицунь О. М., 2017
 
Format 139-142
4
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky