Запис Детальніше

Використання технології геймифікації у навчальному процесі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання технології геймифікації у навчальному процесі
 
Creator Шаховська, Наталя
Скопівський, Степан
Стахів, Микола
 
Subject оцінювання
програмування
ідея
estimating
programming
idea
 
Description У статті запропоновано альтернативний та водночас ефективний спосіб оцінювання знань та навичок студентів у програмуванні за різними критеріями, а також залучення студенів проявляти свої креативні ідеї та нестандартні рішення поставлених задач. This paper is devoted to both alternative and effective way for estimating students’ knowledge and skills in programming by various criteria and
encouraging students show their ideas and innovative tasks’ solution.
 
Date 2017-06-02T11:58:09Z
2017-06-02T11:58:09Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Шаховська Н. Використання технології геймифікації у навчальному процесі / Наталя Шаховська, Степан Скопівський, Микола Стахів // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 169–174. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38191
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка