Використання технології геймифікації у навчальному процесі
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання технології геймифікації у навчальному процесі
|
|
Creator |
Шаховська, Наталя
Скопівський, Степан Стахів, Микола |
|
Subject |
оцінювання
програмування ідея estimating programming idea |
|
Description |
У статті запропоновано альтернативний та водночас ефективний спосіб оцінювання знань та навичок студентів у програмуванні за різними критеріями, а також залучення студенів проявляти свої креативні ідеї та нестандартні рішення поставлених задач. This paper is devoted to both alternative and effective way for estimating students’ knowledge and skills in programming by various criteria and encouraging students show their ideas and innovative tasks’ solution. |
|
Date |
2017-06-02T11:58:09Z
2017-06-02T11:58:09Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шаховська Н. Використання технології геймифікації у навчальному процесі / Наталя Шаховська, Степан Скопівський, Микола Стахів // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 169–174. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38191 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
|
|