Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до формування механізму підвищення конкурентоспроможності малих підприємств
 
Names Солоїд, О.В.
Soloyid, O.V.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Завдання управління конкурентоспроможністю відноситься до основних завдань маркетингу на підприємстві та
інформаційного забезпечення управлінських рішень. Через те прийняття управлінського рішення щодо підвищення
конкурентоспроможності підприємства є по суті маркетинговим рішенням щодо подальшого визначення стратегії розвитку
малого підприємства.
Genre Стаття
Topic конкурентоспроможність
Identifier Солоїд, О.В. Методологічні підходи до формування механізму підвищення конкурентоспроможності малих підприємств [Текст] / О. В. Солоїд // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 3, т. 1. – С. 256-259.