Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування споживчої цінності товару в сучасних умовах господарювання
 
Names Андрушкевич, З.М.
Andrushkevych, Z.M.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Із насиченням товарних ринків, загостренням конкуренції і підвищенням вимогливості споживачів, на ринку
збільшується пропозиція конкурентоспроможних благ і способів задоволення потреб споживачів. За таких умов важливим
завданням підприємства є отримання конкурентної переваги, яка створює додаткову цінність товару для споживачів та
задовольняє їх потреби краще, ніж конкуренти. У даній статті розглянуто різні підходи до визначення споживчої цінності
товару та запропоновано підхід до її формування на основі інтеграції комплексів маркетингу та логістики
Genre Стаття
Topic споживча цінність
Identifier Андрушкевич, З.М. Формування споживчої цінності товару в сучасних умовах господарювання [Текст] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 6, т. 2. – С. 75-79