Запис Детальніше

Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення
 
Creator Микитюк, Н. О.
 
Description Розглянуто класифікацію видів маркетингових досліджень з погляду системності викладення класифікаційних ознак. Дано коротку характеристику кожного виду. The kinds of marketing researches are classify as system of various signs. And each kind is briefly description.
 
Date 2017-03-22T10:02:14Z
2017-03-22T10:02:14Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Микитюк Н. О. Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення / Н. О. Микитюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 66–74. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36797
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»