Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення
|
|
Creator |
Микитюк, Н. О.
|
|
Description |
Розглянуто класифікацію видів маркетингових досліджень з погляду системності викладення класифікаційних ознак. Дано коротку характеристику кожного виду. The kinds of marketing researches are classify as system of various signs. And each kind is briefly description.
|
|
Date |
2017-03-22T10:02:14Z
2017-03-22T10:02:14Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Микитюк Н. О. Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення / Н. О. Микитюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 66–74. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36797 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|