Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії використання онлайн-спільнот у маркетинговій діяльності
 
Names Пелещишин, О.П.
Форкун, І.В.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract Розглянуто деякі аспекти використання системи World Wide Web для розв’язання маркетингових задач
підприємства. Наведено базові стратегії надання маркетингової інформації в онлайн-спільнотах. Виділено особливості
відповідних стратегій, необхідні ресурси та інформаційні технології для їх реалізації. Зазначено ризики використання різних
стратегій та рекомендовано шляхи їх усунення.
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Пелещишин, О. П. Стратегії використання онлайн-спільнот у маркетинговій діяльності [Текст] / О. П. Пелещишин, І. В. Форкун // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – № 2, т. 3. – С. 93-97.