Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою політикою підприємств м'ясопереробної галузі на прикладі ТОВ «Проскурів-Агро» «Хмельницькі делікатеси»
 
Names Якимець, Ю.В.
Томаля, Т.С.
Yakymets, Y.V.
Tomalya, T.S.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Розглянуто особливості управління маркетинговою політикою на підприємствах м’ясопереробної галузі, викликані
безпосередньо специфікою галузі. Розкрито сутність маркетингової політики. Також проаналізовано основні напрями
побудови маркетингової стратегії м’ясопереробних підприємств. Проведено дослідження конкурентного становища даного
підприємства.
Genre Стаття
Topic управління
Identifier Якимець, Ю.В. Управління маркетинговою політикою підприємств м'ясопереробної галузі на прикладі ТОВ «Проскурів-Агро» «Хмельницькі делікатеси» [Текст] / Ю. В. Якимець, Т. С. Томаля // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 5, т. 2. – С. 117-120.