Запис Детальніше

Візуальна реклама і міське середовище

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Візуальна реклама і міське середовище
 
Creator Рочняк, Ю. А.
 
Description Реклама є невід'ємною складовою частиною економічної діяльності, атрибутом міського середовища і активним формотворчим чинником. Викладено деякі найважливіші візуальні критерії взаємодії реклами та архітектурного контексту.
 
Date 2017-05-04T12:32:11Z
2017-05-04T12:32:11Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Рочняк Ю. А. Візуальна реклама і міське середовище / Ю. А. Рочняк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2002. – № 439 : Архітектура. – С. 102–104. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37773
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»