Візуальна реклама і міське середовище
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Візуальна реклама і міське середовище
|
|
Creator |
Рочняк, Ю. А.
|
|
Description |
Реклама є невід'ємною складовою частиною економічної діяльності, атрибутом міського середовища і активним формотворчим чинником. Викладено деякі найважливіші візуальні критерії взаємодії реклами та архітектурного контексту.
|
|
Date |
2017-05-04T12:32:11Z
2017-05-04T12:32:11Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рочняк Ю. А. Візуальна реклама і міське середовище / Ю. А. Рочняк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2002. – № 439 : Архітектура. – С. 102–104. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/37773 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|