Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Використання оригінальної маркетингової стратегії як інноваційного чинника забезпечення конкурентних переваг на етапі становлення підприємства
 
Names Михальчик, С.О.
Михальчик, Л.Ю.
Myhakchik, S.O.
Myhalchik, L.J.
Date Issued 2013 (iso8601)
Abstract Сучасне динамічне і мінливе ринкове середовище характеризується високим рівнем конкурентної
боротьби практично у всіх галузях економічної діяльності. Саме тому при виході на ринок і становленні
підприємства так важливо знайти конкурентну перевагу, що ґрунтується на останніх наукових досяг-
неннях як в прикладній сфері, так і в галузі управління. В статті розглянуто досвід використання іннова-
ційної маркетингової стратегії на ринку товарів і послуг малим підприємством на етапі його становлення.
Genre Стаття
Topic маркетингова стратегія
Identifier Михальчик, С.О. Використання оригінальної маркетингової стратегії як інноваційного чинника забезпечення конкурентних переваг на етапі становлення підприємства [Текст] / С. О. Михальчик, Л. Ю. Михальчик // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – № 2, т. 3. – С. 145-148.