Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції
 
Names Федорова, Є.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract Розкрито перспективи культивування громадянськості студентів з особливими
потребами як передумови до вступу України у Європейське співтовариство. Означено
пріоритетність дотримання європейських демократичних соціокультурних стандартів
та гуманістичних цінностей, ключовими серед яких є зміни у ставленні до інвалідів, що
передбачають встановлення рівних прав для всіх громадян України. Підтверджено,
що рівність прав для всіх громадян є гарантією для громадянського самоствердження
особистості з особливими потребами, збереження її честі і гідності. Представлено
аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців з проблеми виховання
громадянськості молоді з особливими потребами. Охарактеризовано особливості
виховання громадянськості студентів з особливими потребами в інтегрованому
середовищі вищих навчальних закладів. На основі проаналізованої літератури
визначено, що в умовах вищого навчального закладу інтегрованого типу у студента з
особливими потребами з‟являється можливість краще зрозуміти себе та свою роль
у суспільстві, покращити власні адаптаційні навички, розширити коло інтересів та
спілкування, переконатися у власних потенційних можливостях як суспільної
одиниці, самоствердитися у власній цінності для громади. Ґрунтовно висвітлено
фактори, які є основою для формування громадянськості студентів з особливими
потребами в інтегрованому середовищі вищого навчального закладу та
характеризують громадянськість особистості у демократичному суспільстві.
Genre Стаття
Topic громадянськість
Identifier Федорова Є. Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції / Є. Федорова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – № 4 (2). – С. 176-182.