Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції |
Names |
Федорова, Є.
|
Date Issued | 2014 (iso8601) |
Abstract | Розкрито перспективи культивування громадянськості студентів з особливими потребами як передумови до вступу України у Європейське співтовариство. Означено пріоритетність дотримання європейських демократичних соціокультурних стандартів та гуманістичних цінностей, ключовими серед яких є зміни у ставленні до інвалідів, що передбачають встановлення рівних прав для всіх громадян України. Підтверджено, що рівність прав для всіх громадян є гарантією для громадянського самоствердження особистості з особливими потребами, збереження її честі і гідності. Представлено аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців з проблеми виховання громадянськості молоді з особливими потребами. Охарактеризовано особливості виховання громадянськості студентів з особливими потребами в інтегрованому середовищі вищих навчальних закладів. На основі проаналізованої літератури визначено, що в умовах вищого навчального закладу інтегрованого типу у студента з особливими потребами з‟являється можливість краще зрозуміти себе та свою роль у суспільстві, покращити власні адаптаційні навички, розширити коло інтересів та спілкування, переконатися у власних потенційних можливостях як суспільної одиниці, самоствердитися у власній цінності для громади. Ґрунтовно висвітлено фактори, які є основою для формування громадянськості студентів з особливими потребами в інтегрованому середовищі вищого навчального закладу та характеризують громадянськість особистості у демократичному суспільстві. |
Genre | Стаття |
Topic | громадянськість |
Identifier | Федорова Є. Культивування громадянськості студентів з особливими потребами як фундамент у прагненні України до євроінтеграції / Є. Федорова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2014. – № 4 (2). – С. 176-182. |