Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг у соціальних мережах
 
Names Андрушкевич, З.М.
Andrushkevych, Z.M.
Date Issued 2014 (iso8601)
Abstract У статті з’ясовано сутність інтернет-маркетингу в соціальних мережах, визначено основні напрями маркетингової
діяльності підприємства у соціальних мережах, окреслено особливості здійснення комунікаційних заходів у мережевих
спільнотах. Доведено, що здійснення ефективного інтернет-маркетингу в соціальних мережах є важливим фактором
успішного просування підприємства, бренда чи товару на ринку, спрямоване на розширення цільової аудиторії,
розроблення, покращення та захист репутації підприємства через формування лояльності споживачів до підприємства.
Genre Стаття
Topic соціальні мережі
Identifier Андрушкевич, З.М. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах [Текст] / З. М. Андрушкевич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – № 2, т.1. – С. 163-166.