Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Суть і значення системного підходу у процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів |
Names |
Хмуринська, Тетяна Олександрівна
|
Date Issued | 2012 (iso8601) |
Abstract | У статті розглянуто та проаналізовано основні підходи до тлумачення системного підходу у педагогічній науці. Також ми розглянули особливості використання системного підходу в процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів. |
Genre | Стаття |
Topic | системний підхід |
Identifier | Хмуринська Т. О. Суть і значення системного підходу у процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Хмуринська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ-Вінниця, 2012. – Вип. 30. – С. |