Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Суть і значення системного підходу у процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів
 
Names Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто та проаналізовано основні підходи до тлумачення системного підходу у педагогічній науці. Також ми розглянули особливості використання системного підходу в процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів.
Genre Стаття
Topic системний підхід
Identifier Хмуринська Т. О. Суть і значення системного підходу у процесі формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Хмуринська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ-Вінниця, 2012. – Вип. 30. – С.