Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці
 
Names Попелюшко, Роман Павлович
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті представлений теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці. Розкрито основні компетентнісні характеристики педагогічної діяльності в умовах інклюзивного навчання.
Також зазначено, що потужним інструментом професійного зростання педагога може стати успішна педагогічна практика залучення учнів з особливими освітніми потребами в загальноосвітні школи.
Genre Стаття
Topic педагогічна компетентність
Identifier Попелюшко Р. П. Психолого-педагогічні особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці / Р. П. Попелюшко // Шкільна освіта Хмельниччини: психолого-педагогічний супровід модернізаційних процесів : зб. наук. пр. / [редкол.: В.Є. Берека (гол.) та ін.]. – Хмельницький : ХОІППО, 2017. – С. 226-230.