Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Психолого-педагогічні особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці |
Names |
Попелюшко, Роман Павлович
|
Date Issued | 2017 (iso8601) |
Abstract | У статті представлений теоретичний аналіз психолого-педагогічних особливостей компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці. Розкрито основні компетентнісні характеристики педагогічної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Також зазначено, що потужним інструментом професійного зростання педагога може стати успішна педагогічна практика залучення учнів з особливими освітніми потребами в загальноосвітні школи. |
Genre | Стаття |
Topic | педагогічна компетентність |
Identifier | Попелюшко Р. П. Психолого-педагогічні особливості компетентності педагога інклюзивного навчального закладу як суб’єкта праці / Р. П. Попелюшко // Шкільна освіта Хмельниччини: психолого-педагогічний супровід модернізаційних процесів : зб. наук. пр. / [редкол.: В.Є. Берека (гол.) та ін.]. – Хмельницький : ХОІППО, 2017. – С. 226-230. |